En søndag hvor konen ville lave rengøring I lejligheden, var det tid for et par timer på sundet.
Første cyklede jeg ned til et lokalt krammermarked, og fik købt en fin fiskestang. Tak for handlen Jimmy 🙂
Derefter gik turen mod båden og et par timers trolling på sundet. Grejet blev sat og som det tit sker, så giver det ofte en eller flere fine ørreder.
Denne dag var ørreden dog I en fin størrelse, efter en god fight og spænding, fik jeg landet ørreden I nettet.
Jeg stopper normalt mit fiskeri, efter en god oplevelse så kursen blev sat mod havn og lidt hygge.